بدبختی های یک خوش بخت

پاشو که با هم به دنیا بخندیم!

پاشو که با هم به دنیا بخندیم!

بدبختی چیه؟
بدبختی ها ناشی از خوش بختیای ما هستن که اگه نباشن ما بدبخت نیستیم!

( :

بخون نفهمیدی بپرس

( :

بایگانی
آخرین مطالب

چرندیات

خب بالاخره هرچیزی یه مرگی داره دگ نه؟ آدم که آدمه یه روزی میمیره دیگ بلاگفا که جای خود داره...اره من یه بلاگفایی ام که بالاخره مرگ رو پذیرفتم و قرار شد که بیام اینجا . البته بین خودمون بمونه که یه سری هم به پرشین بلاگ زدم ها ولی خب موندگار نشدم

اره دگ اومدیم اینجا و از همینجا بهتنون تسلیت میگم چون باید از همین حالا تا مرگ من یا مرگ بلاگ دات آر چرندیاتمو بخونین و بهم بخندید!

نگید که نمیخونین چون مجبورید همون جوری که من مجبورم بقیه رو بخونم.

به قول یه بنده خدایی هر وبلاگی بالاخره یه سری مخاطب داره.

اوووف خب از همینجا خداحافظ بلاگفا . دوست چار ساله ی من

و سلام بلاگ دات آر دوست جدید من!

بله زندگی همینقدر مسخره است که می بینید!

  • poet haom

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی