بدبختی های یک خوش بخت

پاشو که با هم به دنیا بخندیم!

پاشو که با هم به دنیا بخندیم!

بدبختی چیه؟
بدبختی ها ناشی از خوش بختیای ما هستن که اگه نباشن ما بدبخت نیستیم!

( :

بخون نفهمیدی بپرس

( :

بایگانی
آخرین مطالب

عشق می کنم با این ( :



وقتی خوابی نگات می کنم
آروم دست تو موهات می کنم
وقتی صدات نمیاد خونه آرومه
بی خودی صدات می کنه

گاهی گریه رو لب هات
گاهی خنده تو اخم ات
دنیات انقد شیرینه
خودمو غرق دنیات می کنم

روبه روی آینه می شینی
تو آینه منو رو تخت می بینی
با نگات ازم می پرسی
منو زیبا می بینی؟

بهت می گم دیووونه
کی مث من می تونه
انقد خرابت باشه
تو رو زیبا ترین بدونه...

ب ب ب دل دیوونم
ن ن ن نمی تونم
ب ب ب به غیر از تو
عاشق کسی بمونم...

یه وقتایی دلم میگیره
می گم کاش خدا اونو ازم نگیره
حتی اگه تا اخرش نموند
اون بعد من بمیره

اگه صد بار دیگه برگردم عقب
بخاد کسی تو زندگیم باشه
قسم به حسی که بتو دارم
کسی نمیتونه جای تو باشه

با تو می رقصم و بی تابم
از تاب موهات بی تاب
روزا به عشق تو بیدارم
شبا به عشق تو...

عمرتو با من سر کن بیا
عشقمو تو باور کن بیا
تنهام نذار با بی تابیا
خوبم گلم زیبا بیا...

با بازی زمونه بجنگیم
بابا ما که پره حسای قشنگیم
ما با هم دنیامونو می سازیم
بخدا تنها باشیم می بازیم....

سینا حجازی - خیال باف (:

  • poet haom

نظرات  (۲)

در زندگی مهم این  نیست که به ایده آل زندگی تان برسید بلکه مهم این است که در مسیر رسیدن به ایده آل زندگی تان حرکت کنید . الهی قمشه ای
  • تسنیم بهشتی
  • قدیما گوش دادم این اهنگوو
    منبع انرژیه


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی