بدبختی های یک خوش بخت

پاشو که با هم به دنیا بخندیم!

پاشو که با هم به دنیا بخندیم!

بدبختی چیه؟
بدبختی ها ناشی از خوش بختیای ما هستن که اگه نباشن ما بدبخت نیستیم!

( :

بخون نفهمیدی بپرس

( :

بایگانی
آخرین مطالب

کمی حرف

خب برپا کردن یه وبلاگ مثل وبلاگ های قبلی ای که داشتی کار حوصله سر بری به نظر میاد مخصوصا وقتی اون یکی وبلاگت کلی خواننده داشته و کلی ارشیو قدیمی و دوست قدیمی و این حرفا.

میگن یه سایتی هست که میتونی ارشیوتو برگردونی اول رفتم سمتش که برش گردونم ولی بعد منصرف شدم خب حتما نباید باشه که نیست دیگه.

تازه دیشب هم گوشی مو فرمت کردم همه ی اسمس هام پاک شد. من خیلیییی اسمس داشتم همشم خاطره بود...کلی دپرس شدم

ولی حالا که فکر می کنم می بینم خوب شد ... اخه یه سری چیزا بود که با خوندنش زیاد حالم عاالی نبود.اصن بالاخره که چی نمیتونستم با خودم

ببرم به قبر که...ولی مطمینم که اسمس های جدید جاشو میگیره مثل همه ی چیزای دگ....

وقتی ادم ها جایگزین میشن دگ بقیه چیزا...اووووف


  • poet haom

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی